Felles anskaffelserDDV har ansvar for anskaffelse og forvaltning av felles fagsystemer på tvers av ulike tjenesteområder. Anskaffelser av fagsystemer for eierkommunene Vi har bred erfaring med offentlige anskaffelser og leder hele prosessen fra behovskartlegging og konseptutvikling, via konkurransegjennomføring og evaluering, til forhandlinger og kontraktsoppfølging. DDV sikrer at alle avtaler etterleves, og at anskaffelsesprosessen er i tråd med gjeldende anbefalinger og lovverk. På oppdrag fra kommunene utarbeider vi beslutningsgrunnlag for nye løsninger, og gir råd gjennom hele anskaffelsesløpet for å sikre at valgte systemer dekker kommunenes behov på en kostnadseffektiv og fremtidsrettet måte.Fellesanskaffelser på AgderDDV er en aktiv deltaker i IT-anskaffelser gjennom OFA (Offentlig fellesinnkjøp på Agder). Gjennom dette samarbeidet får kommunene tilgang til gode rammeavtaler og kontrakter. Dette gjelder både avtaler på produkter og tjenester. Fellesanskaffelser på AgderDDV er en aktiv deltaker i IT-anskaffelser gjennom OFA (Offentlig fellesinnkjøp på Agder). Gjennom dette samarbeidet får kommunene tilgang til gode rammeavtaler og kontrakter. Dette gjelder både avtaler på produkter og tjenester.