Service
Serviceavdelingen er det første kontaktpunktet for alle brukere i de seks DDV-kommunene, samt øvrige kunder.
Avdelingen tar imot, og behandler, henvendelser fra rundt 14.000 brukere – både administrativt ansatte og skoleelever. Årlig håndterer vi om lag 20.000 henvendelser. Vi er i tillegg ansvarlige for utegående service (rette feil ute på arbeidsplassene), telefoni/samhandling, støtte mot skole, og klientforvaltning – vi følger livsløpet til klientene fra valg av løsning/modell, bestilling, tanking/oppsett, sikkerhetssletting og returordning.
Vi har flere kanaler for kontakt – Serviceportal, epost og telefon. Henvendelser til disse kanalene behandles i våre åpningstider som er fra 07:30 til 15:30 mandag til fredag. Serviceportalen gir mulighet for selvbetjening på blant annet bestillinger og brukerhåndtering, registrering av saker, samt veiledninger i «Ofte stilte spørsmål». Portalen er åpen hele døgnet! Du finner den ved å klikke på «Service» i menyen øverst på siden, og så velge den grå boksen der det står «Portal».
Trenger du hjelp utenom våre åpningstider, så har vi har etablert en vaktordning som dekker kveld, natt, helg og helligdager. Ordningen gjelder kun ved alvorlige feilsituasjoner, og er for helse og omsorg, teknisk drift og krisestab.
Avdelingsleder er Brigitte Vigemyr Møll.